Original title:
Marketingový audit se zaměřením na spokojenost zákazníků
Translated title:
Marketing Audit Focused on Customer Satisfaction
Authors:
Procházková, Eliška ; Ing. Ladislav Lorenc, Ph.D., MBA (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2018
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na provedení marketingového auditu vybraných marketingových aktivit se zaměřením na spokojenost zákazníků internetového obchodu Calzanatta, který se zaměřuje na prodej dámských oděvů, obuvi a doplňků. Na základě výsledků auditu jsou zpracovány návrhy doporučení, které mohou přispět ke zvýšení spokojenosti zákazníků a zlepšení postavení společnosti na trhu.
The master‘s thesis focuses on the marketing audit of selected marketing activities with focus on the satisfaction of customers of the internet shop Calzanatta which deals with the sale of women's clothing, footwear and accessories. Based on the results of the audit are made suggestions that can contribute to increasing customer satisfaction and improving the company's position on the market.
Keywords:
customer; customer satisfaction; e-shop; marketing; marketing audit; internetový obchod; marketing; marketingový audit; spokojenost zákazníků; zákazník
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/81258