Název:
Vývoj hry typu arcade na bázi herního enginu
Autoři:
HAUSER, Jiří Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Účelem práce je teoreticky podrobně popsat vývoj hry pomocí herního enginu a následně tuto implementovat. V rešeršní části bude provedeno srovnání dostupných herních enginů a provedena selekce vhodného řešení pro implementaci. Implementace bude provedena v programovacím jazyce C#, návrh bude proveden objektově. Model bude znázorněn pomocí UML diagramu. Práce by měla všem jejím čtenářům poskytnout dostatečnou teoretickou průpravu pro vytvoření libovolné hry o stejném technologickém základu.The goal of this thesis is to describe in detail the development of a videogame using selected gaming engine and then implement this game. Theoretical part of this thesis deals with comparison and selection of a suitable gaming engine. Practical part describes the processes involved in game desing, development and implementation. Implementation is done in C# programming language utilizing object-oriented design. The application model is described using UML diagrams. This thesis should provide anyone with sufficient theoretical knowledge for creating any games on a similar technological basis. Citace: HAUSER, Jiří. Vývoj hry typu arcade na bázi herního enginu. České Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Přírodovědecká fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/52481