Název: Vliv attachmentu na spotřebitelskou preferenci reklamy
Překlad názvu: Attachment influence on consumer´s advertisement preference
Autoři: MAŠEK, Štěpán
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: attachment; reklama; vyhýbavost; vztahy; úzkostnost; advertising; anxiety; attachment; avoidance; relationships
Citace: MAŠEK, Štěpán. Vliv attachmentu na spotřebitelskou preferenci reklamy. České Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/51653

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-376397


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-06-19, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet