Název:
Profesní připravenost studentů v oborech Nutriční asistent (SOŠZ), Diplomovaný nutriční terapeut (VOŠZ), Nutriční terapeut (VŠ).
Překlad názvu:
Professional preparedness of students in the fields of nutrition assistant (SOŠZ) Qualified dietician (VOŠZ) and Dietitian (VŠ).
Autoři:
ŠTROBLOVÁ, Petra Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce Profesní připravenost studentů v oborech Nutriční asistent (SOŠZ), Diplomovaný nutriční terapeut (VOŠZ), Nutriční terapeut (VŠ) je poukázat na rozdíly ve vzdělávání v posledních ročnících (denního studia) oborů Nutriční asistent (SOŠZ), Diplomovaný nutriční terapeut (VOŠZ), Nutriční terapeut (VŠ), a to pomocí didaktického testu. Teoretická část práce je zaměřena na vzdělávání ve výše uvedených oborech a na jejich porovnání. V teoretické části jsou uvedeny základní charakteristiky oborů, průběh studia a následné uplatnění na trhu práce. V praktické části jsou prezentovány výsledky výzkumného šetření, kterého se účastnily tři poslední ročníky výše uvedených oborů. Použitou výzkumnou metodou byl didaktický test, který jim byl rozdán k vyplnění. Didaktický test byl složen ze tří částí (celkem třicet otázek). Výsledky byly zpracovány v programu ,,MS Excel".The aim of the bachelor thesis: The professional preparedness of students in the fields of Nutrition Assistant (SOŠZ), Diplomed Nutrition Therapist (VOŠZ), Nutrition Therapist (VŠ) focuses on differences in education in the last years of study in the fields of Nutrition Assistant (SOŠZ), Diplomed nutritional therapist (VOŠZ), Nutritional therapist (University), using a didactic test. The theoretical part of the thesis is focused on education in the above mentioned fields and their comparison. The theoretical part presents the basic characteristics of the fields, the course of study and the subsequent application in future job. The practical part presents the results of the research, which took part in the last study year of the above mentioned fields. The research method used was a didactic test, which was distributed to the students. Didactic test was composed of three parts (a total of thirty questions). The results were processed in "MSExcel".
Klíčová slova:
chemie; didaktický test; diplomovaný nutriční terapeut; klinická a léčebná výživa; nutriční asistent; nutriční terapeut; profesní připravenost; technologie přípravy pokrmů; vzdělání; chemistry; clinical and curative nutrition; didactic test; diplomed nutrition therapist; education; food preparation technology; nutritional therapist; nutritionist; professional readiness Citace: ŠTROBLOVÁ, Petra. Profesní připravenost studentů v oborech Nutriční asistent (SOŠZ), Diplomovaný nutriční terapeut (VOŠZ), Nutriční terapeut (VŠ).. České Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/51612