Název:
Spokojenost s návštěvou ZOO Jihlava
Překlad názvu:
Visitors' satisfaction with ZOO Jihlava - first versus repeated visitors
Autoři:
STRAKOVÁ, Aneta Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Zoologické zahrady se řadí mezi vyhledávané turistické atrakce. Provoz zoo je však velmi nákladný, a tak jejich životaschopnost přímo závisí na návštěvnosti. Z tohoto důvodu je nezbytné znát spokojenost návštěvníků a pochopit jejich požadavky. Návštěvníkova spokojenost je totiž klíčovým faktorem pro opakovanou návštěvu a šíření dobrého jména.Zoos are among the popular tourist attractions. However, the operation of the zoo is very costly, and their sustainability is directly dependent on attendance. It is therefore necessary to know the satisfaction of the visitors and to understand their demands. Visitor satisfaction is a key factor in repeated visits and the proliferation of good reputation.
Klíčová slova:
marketingový výzkum; návštěvník; služba; spokojenost; ZOO Jihlava; zoologické zahrady; marketing research; satisfaction; service; visitor; ZOO Jihlava; zoos Citace: STRAKOVÁ, Aneta. Spokojenost s návštěvou ZOO Jihlava. České Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Fakulta zemědělská a technologická
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/50669