Název: Sociální sítě a jejich využití v marketingových postupech při propagaci firmy
Překlad názvu: Social networks and their use marketing practices in company promotion
Autoři: KAJTMAN, David
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cities; facebook; marketing; online media; Písek; reklama; smart; tištěná média; Facebook; Marketing; Promotion; Smart Cities; Smart City Písek; Sociological survey
Citace: KAJTMAN, David. Sociální sítě a jejich využití v marketingových postupech při propagaci firmy. České Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/45700

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-375762


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2018-06-19, naposledy upraven 2024-08-29.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet