Original title: Sociální sítě a jejich využití v marketingových postupech při propagaci firmy
Translated title: Social networks and their use marketing practices in company promotion
Authors: KAJTMAN, David
Document type: Master’s theses
Year: 2018
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Facebook; Marketing; Promotion; Smart Cities; Smart City Písek; Sociological survey; cities; facebook; marketing; online media; Písek; reklama; smart; tištěná média
Citation: KAJTMAN, David. Sociální sítě a jejich využití v marketingových postupech při propagaci firmy. České Budějovice, 2018. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/45700

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-375762


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2018-06-19, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share