Název:
Affiliate marketing
Překlad názvu:
Affiliate marketing
Autoři:
ŠIMEK, Karel Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá problematikou affiliate marketingu a prezentuje ji jako jeden z vhodných moderních marketingových nástrojů pro propagaci produktů a formy podpory prodeje v online prostředí. Práce se zaměřuje především na obecný popis základního principu affiliate marketingu a přípravu a realizaci výzkumu. Hlavním cílem je analyzovat a zhodnotit výhody a nevýhody některých affiliate programů od různých maloobchodníků online. Výsledky analýzy ukazují, že produkty onlinejazyky.cz jsou pro partnerského partnera nejvhodnější, protože přitahují největší počet zákazníků. Práce diskutuje o nejdůležitějších argumentech týkajících se affiliate marketingu a on-line marketingu, který bude použit pro propagaci onlinejazyky.cz a nabízí doporučení pro zlepšení programu na základě výsledků kampaně.The bachelor thesis deals with the issue of affiliate marketing and presents it as one of the suitable modern marketing tools for the promotion of products and the form of sales promotion in the online environment. The thesis focuses mainly on general description of the basic principle of affiliate marketing and the preparation and realization of the research. The main objective is to analyse and evaluate advantages and disadvantage of several affiliate programs from various online retailers. The results of the analysis show that the products by onlinejazyky.cz are the most convenient for an affiliate partner because they attract the largest number of customers. The work discuss the most important arguments on affiliate and on-line marketing that is going to be used for promotion of onlinejazyky.cz and offers recommendations for improvements of the program based on the results of the campaign.
Klíčová slova:
affiliate; online marketing; onlinejazyky.cz; products; promotion; affiliate; online marketing; onlinejazyky.cz; products; promotion Citace: ŠIMEK, Karel. Affiliate marketing. České Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/50773