Název:
Význam a využití neuromarketingu ve vybrané firmě
Překlad názvu:
The importance and use of neuromarketing in the selected company
Autoři:
ZIEGLEROVÁ, Vendula Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce objasňuje význam a využití neuromarketingu pro marketingové účely. V práci jsou podrobně vysvětleny základní pojmy týkající se neuromarketingu, jeho podstaty a nejvíce využívané metody.Jsou definovány základní pojmy, které jsou nezbytné k pochopení daného tématu. Práce obsahuje popis a získané poznatky z neuromarketingového výzkumu v praxi. The bachelor thesis to prove the importance and use of neuromarketing for marketing purposes. This thesis describes in detail the basic concepts of neuromarketing and the most used methods. The basic concepts that are necessary to understand the subject are defined. The thesis contains a description and acquired knowledge from neuromarketing research in practice.
Klíčová slova:
Marketing; neuromarketing; neuromarketingový výzkum.; Marketing; neuromarketing; neuromarketing research. Citace: ZIEGLEROVÁ, Vendula. Význam a využití neuromarketingu ve vybrané firmě . České Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/50348