Název:
Event marketing
Překlad názvu:
Event marketing
Autoři:
URBANCOVÁ, Markéta Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je na základě analýzy vybraného eventu navrhnout změny na další období. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část nejprve popisuje komunikační nástroje, jejich hlavní účel, výhody a nevýhody. Následující kapitola se zabývá event marketingem, jakožto tématem práce. Zde jsou uvedeny základní definice pojmu, typologie a implementace eventů. Pro praktickou část byl vybrán Čokoládový festival. V této části jsou uvedeny obecné informace o festivalu, údaje o sponzorech a použitých formách marketingové komunikace. Další kapitola se zaměřuje na kvantitativní výzkum. Požadované informace jsou získané prostřednictvím dotazníkového šetření a rovněž je provedena i analýza založená na vlastním zúčastněném pozorování. Na základě výsledků hodnocení jsou stanoveny návrhy, které by mohly sloužit jako doporučení a přispět tak k zlepšení eventu v dalším období.The goal of the thesis is to suggest changes for the next period based on the analysis of the selected event. The thesis is divided into the theoretical and practical part. First of all, the theoretical part describes communication tools, their main purpose, advantages and disadvantages. The following chapter deals with event marketing, as the main theme of the thesis. There are provides definitions of the concept, types of events and their implementation. The Chocolate festival was chosen for the practical part. In this part are stated general information about the event, information about sponsors and forms used for marketing communication. The next chapter focuses on quantitative research. Required information is obtained through a questionnaire survey and an analysis is also carried out through participant observation. Based on the results of evaluation, are set suggestions that can serve as recommendations and contribute to the improvement of the event in the next period.
Klíčová slova:
event; event marketing; komunikační nástroje; marketingový komunikační mix; uskutečnění události; výhody a nevýhody; advantages and disadvantages; communication tools; event; event marketing; implementation of events; marketing communication mix Citace: URBANCOVÁ, Markéta. Event marketing. České Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/50128