Název: Využití archetypu hrdiny v marketingové komunikaci značky Nike
Překlad názvu: The Hero Archetype in Nike Marketing
Autoři: Feiglová, Michaela ; Zavadil, Karel (vedoucí práce) ; Hájek, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Klíčová slova: archetyp; komunikace; marketing; Nike; sémiotická analýza; sémiotika; archetype; communication; marketing; Nike; semiotics; semiotics analysis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/94931

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-373074


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2018-03-07, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet