Original title: Zákaznická zkušenost – jak ji uchopit a měřit?
Authors: Machala, Jan
Document type: Papers
Language: cze
Publisher: Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelská
Abstract: Cíl článku: Cílem tohoto článku je popsat zákaznickou zkušenost, jak ji chápou jednotliví autoři a uvést metody, kterými lze měřit zákaznickou zkušenost. Dále také podrobněji popsat tři nejpoužívanější metody. Metody: Článek je založen na sekundárním výzkumu prací zabývajících se zákaznickými zkušenostmi. Vědecké cíle: Vědeckým cílem tohoto článku je zjistit, jakým směrem se může ubírat další výzkum.
Keywords: customer experience; measurement of customer experience
Host item entry: Workshop specifického výzkumu 2017, ISBN 978-80-214-5598-6

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/70338

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-372331


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Conference materials > Papers
 Record created 2018-03-07, last modified 2021-08-22


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share