Original title:
Zákaznická zkušenost – jak ji uchopit a měřit?
Authors:
Machala, Jan Document type: Papers
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně,Fakulta podnikatelská Abstract:
Cíl článku: Cílem tohoto článku je popsat zákaznickou zkušenost, jak ji chápou jednotliví autoři a uvést metody, kterými lze měřit zákaznickou zkušenost. Dále také podrobněji popsat tři nejpoužívanější metody. Metody: Článek je založen na sekundárním výzkumu prací zabývajících se zákaznickými zkušenostmi. Vědecké cíle: Vědeckým cílem tohoto článku je zjistit, jakým směrem se může ubírat další výzkum.
Keywords:
customer experience; measurement of customer experience Host item entry: Workshop specifického výzkumu 2017, ISBN 978-80-214-5598-6
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/70338