Název:
Zákaznicky orientovaný marketing stavebního podniku
Překlad názvu:
A customer oriented marketing of construction company
Autoři:
Gloc, Jiří ; Schenková, Klára (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve stavební společnosti. Teoretická východiska jsou poté aplikována na konkrétní stavební podnik, kterým je společnost UniPi. V diplomové práci jsou obsaženy silné a slabé stránky dané společnosti a je zde vytvořen konkrétní plán marketingové komunikace na následující rok.
This diploma thesis deals with issues of marketing communication in a construction company. Theroretical basis is then applied to a certain construction company which is UniPi.technology. The thesis includes strenhths and weaknesses of the company and a specific marketing communication plan for the following year.
Klíčová slova:
Marketingová komunikace; Marketingová komunikace ve stavebnictví; Mystery shopping.; Porterova analýza; SLEPT analýza; Marketing communication; Marketing communication in construction; Mystery shopping.; Porters Five Forces analysis; SLEPT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/70478