Original title:
Koncepce interního PR v taneční škole Easy Dance 2000
Translated title:
The concept of internal PR in dance school Easy Dance 2000
Authors:
Knytlová, Radka ; Voráček, Josef (advisor) ; Ruda, Tomáš (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Název: Koncepce interního PR v taneční škole Easy Dance 2000 Cíle: Vytvoření koncepce interního PR v taneční škole Easy Dance 2000 pro školní rok 2017/2018 na základě provedených analýz v taneční škole a s vybranými zájmovými skupinami taneční školy. Metody: Pro výběr zájmových skupin byla v práci použita analýza zájmových skupin. Pro další analýzy zkoumající současnou situaci a současné vztahy se zájmovými skupinami byly použity kvalitativní metody výzkumu, konkrétně zúčastněné pozorování, hloubkové rozhovory a ohnisková skupina. Výsledky: Z provedeného výzkumu vyplývá, že zaměstnanci i členové mají k taneční škole pozitivní vztah, vzájemně si důvěřují i kladně popisují celkovou atmosféru školy. Problémy se vyskytují v informovanosti, ve vztazích členů mezi skupinami a mezi tanečními styly, či v malých možnostech projevování členství. Vytvořená koncepce obsahuje konkrétní rozvržení nástrojů do jednotlivých měsíců pro školní rok 2017/2018. Pro zajištění informovanosti to jsou informační porady se zaměstnanci, informační a seznamovací první taneční lekce a také vytvoření časopisu ED News. K vytvoření dlouhodobých vztahů je to vytvoření schránky přání a pomoci, či pravidelné povídací pětiminutovky zaměřené na osobní životy členů. Pro vybudování přátelských vztahů mezi všemi členy a skupinami taneční...Title: The concept of internal PR in dance school Easy Dance 2000 Objectives: Creating an internal PR concept in dance school Easy Dance 2000 for the school year of 2017/2018 based on analysis carried out in dance school and selected interest groups of the dance school. Methods: The analysis of in-groups was used in this thesis for selecting the interests groups. Qualitative research methods, specifically observer surveys, in-depth interviews, and focal groups, were used for further analyzes of current situation and current relationships with interest groups. Results: The research shows that employees and members have a positive attitude towards dance school, trust each other and positively describe the overall atmosphere of the school. Problems occur in a lack of information, in group members' relationships and in dance styles, or in small possibilities of getting involved as members. The created concept includes a specific layout of tools for each month of the school year 2017/2018. To raise internal public awareness of all things the concept includes informational meetings with employees, informational first dance lessons and creating magazine ED News. To make long-term relationships the concept includes creating box of wishes and help, or a regular 5-minute chat focused on members' personal...
Keywords:
corporate identity; dance; image; internal public; relationships; firemní identita; image; tanec; vnitřní veřejnost; vztahy
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/91303