Original title:
Rizika v oblasti řízení marketingové komunikace
Translated title:
Risks in Marketing Communication Management
Authors:
Havlínová, Sabina ; Blaha, Petr (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství Abstract:
[cze][eng]
Předmětem diplomové práce „Rizika v oblasti řízení marketingové komunikace“ je analýza dosavadního stavu Obchodní Galerie Orlí v Brně, návrhy na zlepšení komunikačního mixu a k nim možná rizika, která mohou nastat. Práce je rozvržena do tří kapitol, kde jsou uvedena teoretická východiska k dané problematice, dále analýza současného stavu a poslední kapitola práce obsahuje návrhy pro nový komunikační mix.
The subject of the master’s thesis „ Risk in the area managemarketing communication“ is analysis of the current status Obchodni Galerie Orli in Brno and suggestions for improving the communication mix and possible risks that may occur. The thesis is divided into three chapters, where are presented the theoretical bases for the given issue, futher analysis of the current state and the last chapter of the thesis contains proposals for a new communication mix.
Keywords:
communaticion mix; competitors; Marketing; place; price; product; promotion; risk; cena; distribuce; komunikační mix; konkurence; Marketing; produkt; propagace; rizika
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/70042