Název: Tvorba promo-akce na vybraný produkt
Překlad názvu: Creation of promotion on a selected product
Autoři: HOMOLKOVÁ, Monika
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: klient/zákazník; Klíčová slova: marketing; marketingová agentura; promo-akce; client/customer; Key words: marketing; marketing agency; promotion
Citace: HOMOLKOVÁ, Monika. Tvorba promo-akce na vybraný produkt. České Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/46553

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-367491


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-10-30, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet