Název:
Chování spotřebitelů při výběru prodejny pro nákup potravin
Překlad názvu:
Consumer behaviour when choosing a store for food purchase
Autoři:
HAVLÍČKOVÁ, Daniela Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů při výběru prodejny pro nákup potravin. Hlavním cílem je za pomoci dotazníkového šetření zhodnotit význam jednotlivých faktorů při výběru prodejny, dílčím cílem je potvrdit či vyvrátit stanovené hypotézy a charakterizovat, jak se v současnosti spotřebitelé při výběru prodejny pro nákup potravin chovají. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je přiblížena problematika spjatá s tématem práce, praktická část je již zaměřena na samotný marketingový výzkum, jehož prostřednictvím došlo k naplnění všech cílů této práce. Jako metoda sběru primárních dat bylo zvoleno elektronické dotazování. Získaná data byla vyhodnocena pomocí programů MS Excel a "R". Na základě zjištěných poznatků jsou v závěru praktické části formulována rovněž možná doporučení pro obchodníky.This diploma thesis deals with consumer behaviour when choosing a store for food purchase. The main aim is to evaluate the importance of individual factors that play role in the selection of grocery store using a questionnaire survey. Secondary goals are to characterize how consumers currently behave in the selection of the store and to confirm or disprove established hypotheses. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with issues related to the topic of the work, the practical part focuses on the marketing research itself, through which all the goals of this work have been fulfilled. As a method of collecting the primary data an electronic questionnaire was used. The data obtained were evaluated using MS Excel and "R" program. Based on the findings possible recommendations for the retailers are also formulated at the end of the practical part.
Klíčová slova:
faktory; maloobchod; marketingový výzkum; respondent; spotřební chování; výběr obchodu; consumer behaviour; factors; grocery store selection; marketing research; respondent; retail Citace: HAVLÍČKOVÁ, Daniela. Chování spotřebitelů při výběru prodejny pro nákup potravin. České Budějovice, 2017. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/46115