Název: Zhodnocení marketingové koncepce Bosu Nymburk Sport & Dancehall
Překlad názvu: Evaluation ofmarketing conception of Bosu Nymburk Sport & Dancehall
Autoři: Šperková, Barbora ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing sportu; marketingový mix služeb; marketingový výzkum; sportovní služby; marketing mix of services; marketing research; sports marketing; sports services

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/90800

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-365421


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-10-04, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet