Název:
Zmapování služeb rehabilitačních zařízení pro klienty s roztroušenou sklerózou v České republice
Překlad názvu:
Charting of rehabilitation services for clients with multiple sclerosis in the Czech Republic
Autoři:
Čáslavka, Vít ; Malá, Michaela (vedoucí práce) ; Kamarýtová, Jitka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cíle: Cílem bakalářské práce bylo zmapovat služby rehabilitačních zařízení a vyhodnotit spokojenost klientů s roztroušenou sklerózou. Metody: Základní metodou sběru dat do mého výzkumu byla anketa vlastní konstrukce. Jedná se o kvalitativno-kvantitativní výzkum. Přímo bylo osloveno 48 respondentů a nepřímo 35. Z těchto 82 respondentů mi bylo ochotno vyplnit anketu 52. Použitelných anket pro účel mého výzkumu bylo 29, z těch jsme vycházeli. Data z anketního šetření jsem přenesl do grafů. Výsledky: Data získaná z vyplněných anket ukázala, že klienti jsou s těmito rehabilitačními zařizeními spokojeni zhruba na 80%. Vyhodnotili všechna tato zařízení velmi podobně. Klíčová slova: roztroušená skleróza, spokojenost se službami, rehabilitační zařízení, péče.Objectives: The aim of the bachelor thesis was to chart the rehabilitation services and evaluate the satisfaction of clients with multiple sclerosis. Methods: A questionaire designed by me was the basic method of collecting data into my research. This is qualitative and quantitative research. 48 of respondents were directly addressed and 35 indirectly. 52 from 82 of respondents filled out the questionaire. 29 of questionaires were useful for the purpose of my research. The data from my survey were transferred into the charts. Results: Data obtained from the completed questionaires showed that clients are satisfied with almost 80% of these rehabilitation services. They evaluated all these services very similarly. Keywords: multiple sclerosis, satisfaction with services, rehabilitation facilities, care.
Klíčová slova:
péče; rehabilitační zařízení; roztroušená skleróza; spokojenost se službami; care; multiple sclerosis; rehabilitation facilities; satisfaction with services