Original title: Současná situace v reklamě a její propojení s filmem do budoucna
Translated title: Actual state of advertising industry and its re-connection with film in future
Authors: Moravčíková, Alexandra ; Bergmann, Daniel (advisor) ; Hůlovec, Martin (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2017
Language: cze
Publisher: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: digitální technologie; kreativní průmysl; práce producenta; reklama a propagace; reklamní agentury; sociální sítě; televizní reklama; virtuální realita

Institution: Academy of Performing Arts in Prague (web)
Document availability information: Available to registered users in the Digital Repository of Academy of Performing Arts.
Original record: http://hdl.handle.net/10318/9883

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-364414


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Academy of Performing Arts in Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-09-18, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share