Název:
Nástroj pro podporu kvalitního studia i studentského života na FIT
Překlad názvu:
Tool for Excelent Studies and Student Life at FIT
Autoři:
Matuška, Lubomír ; Szőke, Igor (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem práce je navrhnout, vytvořit a otestovat experimentální nástroj, který správným a vhodným použitím gamifikace podpoří současný přednáškový systém a učiní pro studenty přednášky atraktivnější, zábavnější a přínosnější. Při řešení jsem vycházel ze současné situace, kdy studenti používají během přednášek různá elektronická zařízení, avšak málokdy je používají ke věcem, které souvisí s přednáškou. Vytvořenou aplikací nabízím studentům příležitost stát se skutečně aktivní složkou přednášek a využít efektivně čas, který se rozhodnou do přednášky investovat.
The goal of the thesis is to design, create and test an experimental tool that will support the current lecture system by the correct and appropriate use of gamification and will make the lectures more attractive, more fun and more beneficial. In solving this, I came from the current situation when students use different electronic devices during lectures, but rarely use them for things that are related to the lecture. The created application offers students the opportunity to become a really active part of the lectures and to use effectively the time they choose to invest to the lecture.
Klíčová slova:
gamifikace; gamifikace ve vzdělávání; interaktivní podpora přednášek; motivace; webová aplikace; gamification; gamification in education; interactive support for lectures; motivation; web application
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/69890