Název:
Procedurální generování měst
Překlad názvu:
Procedural Generation of Cities
Autoři:
Hamerník, Pavel ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce se zabývá procedurálním generováním měst. Jsou v ní definovány jednotlivé etapy generování města a existující metody sloužící k jejich vytvoření. Dále jsou uvedeny postupy vycházející z použitých metod při implementaci systému schopného generovat města. Výsledný generátor je schopen vytvářet města na základě počátečního náhodného semínka.
This work is about procedural generation of cities. There are defined the different stages of city generation and existing methods used to achieve them. The following describes the procedures used to implement a system capable of generating cities. The resulting generator is able to generate cities based on input random seed.
Klíčová slova:
generování interiéru; generování města; generování terénu.; L-systém; Perlinův šum; procedurální generování; squarified treemap; generation of cities; generation of interier; generation of terrain.; L-system; Perlin noise; procedural generation; squarified treemap
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/69615