Název: Zobrazování dětí v reklamách: problematické aspekty
Autoři: MATĚJKOVÁ, Michaela
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: děti a reklama; etický kodex; média; právo; regulace reklamy; reklama; samoregulace; advertisement; children; ethics; law; media; regulation; self-regulation
Citace: MATĚJKOVÁ, Michaela. Zobrazování dětí v reklamách: problematické aspekty. České Budějovice, 2017. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/47699

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-363681


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-31, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet