Název:
Floristická obchodní jednotka - plánování, realizace a organizace prodeje
Autoři:
Heczková, Monika Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Literární přehled této diplomové práce je zaměřen na typologii floristických obchodních jednotek. Dále se autorka zabývá vymezením pojmů souvisejících s podnikáním a popisuje vznik, realizaci a organizaci prodeje v obchodní jednotce. V práci se autorka zaměřuje i na psychologii prodeje a práci se zákazníkem. Součástí práce je i vlastní podnikatelský záměr, který autorka zpracovala jako podklad pro podnik, který bude v budoucnosti skutečně realizován. Jako prostředek ke zjištění oblíbenosti jednotlivých typů floristických obchodních jednotek mezi občany spádové oblasti byla zpracována anketa ve formě dotazníků. Vyhodnocení ankety a vlastní návrh podnikatelského záměru jsou shrnuty ve výsledcích této diplomové práce.Literary review of this thesis is focused on the typology of floristic business units. The author also deals with the definition of terms related to business and describes the establishment, implementation and sales organization in the business unit. In the work the author focuses on sales psychology and work with the customer. The work also includes its own business plan, which the author established as a basis for the company, which will be actually realized in the future. As a tool that should determine the popularity of individual types of florist business units among the citizens of the catchment area was used survey in the form of questionnaires. The evaluation of survey and its own suggestions of business plan are summarized in the results of diploma thesis.
Klíčová slova:
anketa; cena; floristická obchodní jednotka; podnikatelský záměr; podnikání; psychologie prodeje; trh; zákazník