Název:
Uplatnenie vybraných nástrojov marketingu v lokálnom rozhodování: plánovaný projekt singltreku v meste Písek
Autoři:
Candráková, Lenka Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
slo
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá využitím nástrojů městského marketingu v plánování a rozhodování města. Vysvětluje pojmy jako městské plánování, participace veřejnosti či městský marketing a public relations. Uplatnění marketingových nástrojů je zkoumáno na příkladu projektu Singltrek Písecké hory. Na základě analýzy průběhu posuzování záměru tohoto projektu práce identifikuje komunikační nástroje použité mezi městem Písek a jeho obyvateli a zabývá se jimi na jednotlivých úrovních participace. Práce také popisuje implementaci a výsledky vybraných nástrojů (dotazníkové šetření a participativní GIS) a diskutuje vhodnost jejich využití v lokálním rozhodování.The thesis deals with the use of city marketing tools in planning and decision-making of a town. The concepts of urban planning, public participation, city marketing and public relations are explained. The use of marketing tools is tested on example of project Singltrek Písecké hory. Based on the analysis of the process of project idea assessment, the thesis identifies communication tools used between the town of Písek and its citizens, and deals with them at different levels of participation. The thesis also describes an implementation and results of selected tools (questionnaire survey and participatory GIS) and discusses the relevance of their use in local decision-making.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; komunikace; městské plánování; městský marketing; participace veřejnosti; participativní GIS; public relations; Písek