Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uplatnenie vybraných nástrojov marketingu v lokálnom rozhodování: plánovaný projekt singltreku v meste Písek
Candráková, Lenka
Práce se zabývá využitím nástrojů městského marketingu v plánování a rozhodování města. Vysvětluje pojmy jako městské plánování, participace veřejnosti či městský marketing a public relations. Uplatnění marketingových nástrojů je zkoumáno na příkladu projektu Singltrek Písecké hory. Na základě analýzy průběhu posuzování záměru tohoto projektu práce identifikuje komunikační nástroje použité mezi městem Písek a jeho obyvateli a zabývá se jimi na jednotlivých úrovních participace. Práce také popisuje implementaci a výsledky vybraných nástrojů (dotazníkové šetření a participativní GIS) a diskutuje vhodnost jejich využití v lokálním rozhodování.
Participativní GIS jako nástroj městského marketingu na příkladu vybraného města
Candráková, Lenka
Práce se zabývá možnostmi využití participativního geografického informačního systému (PGIS) jako rozšiřujícího nástroje městského marketingu. Vysvětluje pojmy PGIS, městský marketing a spojitost mezi nimi. Navrhuje kritéria pro výběr vhodné webové mapové aplikace a popisuje její výhody a nevýhody pro použití jako PGIS. Následně doporučuje tři způsoby využití v městském marketingu, aplikovatelné na město Prievidza a v případě jednoho návrhu je využití ověřené v reálném prostředí Prievidze.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.