Název: Analýza marketingového mixu společnosti AUTOSERVIS NOVOTNÝ, s.r.o.
Překlad názvu: Analysis of Marketing Mix Tools of AUTOSERVIS NOVOTNÝ, Ltd
Autoři: Hadrávek, Aleš ; Svoboda, Petr (vedoucí práce) ; Řepová, Helena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; distribuce; komunikace; lidé; Marketing; marketingový mix; produkt; SWOT analýza; Marketing; marketing mix; people; place; price; product; promotion; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68522

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361509


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet