Název: Postavení značky AB na českém trhu elektroniky a její marketingová strategie
Překlad názvu: Position of the brand AB on czech market with electronics and it's marketing strategy
Autoři: Wiesnerová, Renata ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Němeček, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza mikrookolí; analýza VRIO; Expert ČR; inovace; K+B Progres; malá spotřební elektronika; marketingová strategie; PEST analýza; SWOT analýza; analysis VRIO; Expert ČR; innovation; K+B Progres; marketing strategy; microcool brand analysis; PEST analysis; small domestic appliances; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68839

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361481


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet