Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postavení značky AB na českém trhu elektroniky a její marketingová strategie
Wiesnerová, Renata ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Němeček, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou marketingové strategie a aktivit značky AB, která je součástí velkoobchodu s elektronickým zbožím K+B Progres, a.s. Řízení značky má na starost tzv. importní oddělení, které se však již věnuje i exportním aktivitám. Práce je zaměřena na portfolio malé spotřební elektroniky. Firma zboží nevyrábí, ale obchoduje s ním. Autorka práce zkoumá stávající marketingové aktivity značky AB a dále analyzuje její vnější i vnitřní okolí. Analýzy, které byly za účelem splnění cíle práce provedeny, jsou PEST, VRIO a analýza mikrookolí značky. Dále autorka provedla dotazníkové šetření především za účelem zjištění vnímání značky AB spotřebiteli. Na základě shromážděných informací byly zhotoveny analýza SWOT a z ní vyplývající doporučení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.