Název:
E-commerce prodejci potravin na českém trhu
Překlad názvu:
E-commerce Grocery Retailers in the Czech Market
Autoři:
Semeráková, Nikola ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zímová, Aneta (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá popisem online prodejců potravin na českém trhu - Tesco Potraviny online, Rohlik.cz a Košík.cz. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zaměřuje na nejnovější trendy v oblasti e-commerce, prodeje potravin online, nákupního chování českého zákazníka na internetu a marketingové strategie. Praktická část práce je zpracována především na základě kvalitativního výzkumu formou rozhovorů s odborníky v dané oblasti a poznatků z odborných konferencí. Z nabytých informací byly zjištěny - proces nákupu z pohledu zákazníka i prodejce, marketingové strategie firem a zákaznická péče. Následně prostřednictvím mystery shoppingu bylo zjištěno, kdo ze sledovaných prodejců nejlépe uspokojuje požadavky zákazníků. Výsledky z mystery shoppingu jsou zdrojem pro předložení návrhů a doporučení pro sledované e-shopy.This bachelor thesis deals with an analysis of online grocery retailers in the Czech market - Tesco Potraviny online, Rohlik.cz, Košík.cz. The thesis is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part focuses on the latest trends in e-commerce, e-grocery, buying behaviour of Czech customers on the Internet and marketing strategies. The practical part of the thesis is based on qualitative research in the form of interviews with experts and findings from expert conferences. Results from the information acquired - the purchasing process from a customer and seller, marketing strategies of companies and customer care. Then, through mystery shopping, it was found out which of the grocery retailers best satisfies customer requirements. Mystery shopping results are the source of suggestions and recommendations for monitored e-shops.
Klíčová slova:
e-commerce; marketingová strategie; nákupní chování; potraviny online; zákaznická péče; customer care; e-commerce; e-grocery; marketing strategy; purchase behaviour of consumer
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70036