Název:
Product placement v audiovizuální tvorbě s aplikací na Stream.cz
Překlad názvu:
Product Placement in Audiovisual Creation with Application on Stream.cz
Autoři:
Henzlová, Denisa ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce na téma Product placement v audiovizuální tvorbě s aplikací na Stream.cz popisuje, pozoruje a porovnává použití product placementu v klasické a internetové televizi. Jako zástupce internetové televize je zvolen Stream.cz, kde je na konkrétním vybraném pořadu podrobně pozorováno zpracování a zhodnocena úspěšnost umístění produktu. Cílem práce je za pomoci výše zmíněných empirických i obecně teoretických metod posoudit, zda je internetová televize vhodným místem pro product placement a alespoň rovnocenným partnerem klasických televizí. Práce může sloužit jako materiál pro firmy, které uvažují o product placementu a hledají nové možnosti a alternativy. V této práci je také obsaženo závěrečné doporučení pro tvorbu product placementu.This Bachelor Thesis on the topic of Product Placement in Audiovisual Creation with Application on Stream.cz describes, observes and compares the usage of product placement in conventional and online television. As a representative of the online television, Stream.cz has been chosen and on its own specific show processing of product placement was observed and evaluated. The aim of this Thesis is to gauge, by using Empirical and general theoretical methods, whether an online TV is a suitable place for product placement and at least an equal competitor of the conventional advertisers. This thesis can serve as a background for companies that are thinking about implementing product placement for their marketing purposes and looking for new possibilities. This Bachelor thesis contains as well the final recommendation for implementing of product placement.
Klíčová slova:
audiovizuální tvorba; product placement; Stream.cz; televize; audiovisual creation; product placement; Stream.cz; television
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69884