Original title:
Návrh na vylepšení komunikační strategie VOŠ Michael
Translated title:
The Proposal to improve the communication strategy VOŠ Michael
Authors:
Hrubešová, Dominika ; Postler, Milan (advisor) ; Jaroš, Radek (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií VOŠ Michael. Cílem práce je definovat stávající komunikační strategii školy, najít její nedostatky a navrhnout možné způsoby zlepšení. První kapitola se zabývá podstatou marketingové komunikace a vším, co k tomu patří, definicí komunikačního mixu, novodobých trendů, marketingového výzkumu a tržní segmentace. Druhá kapitola představuje zkoumaný subjekt a popisuje jeho komunikační strategii. Třetí kapitola navrhuje způsoby zlepšení komunikace. Závěr práce shrnuje zjištěné informace.This bachelor thesis deals with the communication strategy of VOŠ Michael. The aim of this work is to define the current communication strategy of the school, to find its shortcomings and to suggest possible ways for improvement. Chapter One concerns the nature of marketing communication and everything in relation to this concept, the definition of the communication mix, modern trends, marketing research and market segmentation. Chapter Two presents the examined subject and describes its communication strategy. Chapter Three suggests the ways to improve communication. The conclusion summarises the findings.
Keywords:
communication; communication strategy; Michael; komunikace; komunikační strategie; Michael
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/69357