Název: Význam programatického nákupu internetové reklamy na českém trhu
Překlad názvu: The importance of programmatic buying in online advertising on the Czech market
Autoři: Šušková, Jana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Hromek, Filip (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: internetový marketing; programatický nákup; Real-time bidding; online marketing; programmatic buying; Real-time bidding

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69514

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-361341


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet