Název:
Vliv českých a slovenských "YouTuberů" na nákupní chování mladé generace
Překlad názvu:
The influence of Czech and Slovakian "YouTubers" on consumer behaviour of young generation
Autoři:
Kadlecová, Kateřina ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá vlivem českých a slovenských YouTuberů na mladou generaci do 26 let a její nákupní chování. Cílem práce je zjistit, jestli mladí lidé YouTubery sledují a jestli se cítí ovlivněni reklamou v jejich videích. Práce je rozdělena do dvou částí. První část charakterizuje nákupní chování spotřebitelů, faktory, které jej ovlivňují a specifika mladé generace. Druhá část je zaměřená na YouTube: popisuje reklamu na YouTube, vymezuje pojmy související s tématem práce a zabývá se také vlastním výzkumem provedeným formou internetového dotazníkového šetření.This thesis is dealing with the influence of Czech and Slovakian YouTubers on the young generation up to 26 years of age. The aim of this thesis is to find out whether young people watch videos of YouTubers and whether they feel influenced by the advertisement in their videos. This thesis is divided into two parts. The first part describes consumer behaviour, factors that influence it and specifics of young generation. The second part is aimed at YouTube: it describes YouTube advertising, explains terms linked to the topic of this thesis and looks into the research, carried out as an internet-based survey.
Klíčová slova:
mladá generace; vliv; YouTuber; influence; young generation; YouTuber
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69577