Název:
Tvorba produktu (zájezdu) do vybrané destinace
Překlad názvu:
Creating product (package tour) to chosen destination
Autoři:
Waclavková, Veronika ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je vytvoření poznávacího zájezdu do Pákistánu s hlavním destinačním cílem Gilgit Baltistán, který se nachází ve sporném území Kašmír. Parciálními cíli této práce je zjištění, zda má destinace dostatečný potenciál a kvalitu z hlediska lokalizačních a realizačních faktorů cestovního ruchu. V první kapitole jsou vysvětleny důležité pojmy cestovního ruchu a definice. Druhá kapitola obsahuje představení země a Gilgit Baltistánu s vyhodnocením lokalizačních a realizačních faktorů. Třetí kapitola popisuje zdůvodnění návštěvy vybrané destinace a zobrazuje tvorbu zájezdu včetně charakteristik s ním souvisejících. Čtvrtá kapitola obsahuje analýzu nabídky českých cestovních kanceláří poskytujících zájezdy do Pákistánu.The aim of this bachelor work is to create package tour to Pakistan with main destination Gilgit Baltistan, which is in disputed area of Kashmir. Parcial targets are to find out if the destination has the capacity in tourism in question of realization and localization factors. In first part are explained main important definitions of tourism. Second part includes introduction of the country and Gilgit Baltistan with evaluation of realization and localization factors. Third part describes reasons why to visit this destination and display creating tour package including connected characteristics. Fourth parth contains analyzis of czech travel agencies offering tours to Pakistan.
Klíčová slova:
cestovní ruch; Gilgit Baltistán; poznávací zájezd; Pákistán; Gilgit Baltistan; package tour; Pakistan; tourism
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69547