Original title:
Marketingová strategie Multifunkčního sloupku SITEL na českém trhu
Translated title:
The Marketing Strategy of the In-ground Feeder Pillar SITEL on the Czech Market
Authors:
Tomanová, Jitka ; Němečková, Iveta (advisor) ; Schlitter, Miloš (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato diplomová práce pojednává o výrobku české obchodní společnosti SITEL, spol. s r.o., Multifunkčním sloupku SITEL. Cílem práce je za pomoci vybraných marketingových a ekonomických nástrojů představit současnou situaci na českém trhu s energetickými sloupky a zhodnotit další možnosti podniku v této oblasti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část, v rozsahu první kapitoly, seznamuje se základními pojmy z oblasti marketingu a vybraných marketingových nástrojů, které byly pro analýzu využity. Praktická část, v rozsahu tří kapitol, představuje společnost SITEL, spol. s r.o. a posuzovaný výrobek Multifunkční sloupek SITEL (MSS ENERGO), prezentuje provedené analýzy, uvádí doporučení a nápady, jak by bylo možné zlepšit postavení firmy na českém trhu v dané oblasti.This thesis focuses on the marketing strategy of the In-ground feeder pillar of the Czech company SITEL, spol. s r.o, and aims to evaluate the product´s current situation on the Czech market. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part introduces the basic information and defines marketing and its tools. The practical part presents the company SITEL, spol. s r.o., provides basic facts about the product (In-ground feeder pillar SITEL (MSS ENERGO)) and on the basis of the conducted analysis the current situation is summarised with the recommendation how to improve the status of the product on the Czech market.
Keywords:
In-ground Feeder Pillar; marketing; SITEL, spol. s r.o.; strategy; the Czech market; energetický sloupek; marketing; SITEL, spol. s r.o.; strategie; český trh
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/68624