Název:
Marketingová komunikace společnosti Avon
Překlad názvu:
Marketing communication of the company Avon
Autoři:
Netíková, Dominika ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Avon Cosmetics. V teoretické části je představen marketingový mix, komerční komunikace, dále význam značky ve spojitosti s komunikací a nakonec teorie marketingového výzkumu s důrazem na dotazování. Následuje praktická část, kde je představena společnost Avon, způsob distribuce, současně jsou představeni největší konkurenti společnosti v oblasti přímého prodeje. Následuje hlavní cíl práce, což je analyzovat, jaké nástroje společnost Avon využívá v marketingové komunikaci na českém trhu. Nakonec je provedeno dotazníkového šetření, jehož cílem je zjistit, jak je značka Avon vnímána spotřebiteli v rámci věkových skupin. Nakonec jsou představeny návrhy a doporučení.The Bachelor thesis is focused on marketing communication of the company Avon Cosmetics. Theoretical part explains the term marketing mix, commercial communication as well as the importance of brand in communication and finally a theory of a marketing research focused on interviewing. In a practical part the company Avon, distribution method and their biggest competitors are introduced. The main aim of this bachelor thesis is to analyze which tools the company uses in marketing communication on a Czech market and find out how the company is perceived among consumers. Finally proposals and recommendations for the company are given.
Klíčová slova:
Avon; Marketingová komunikace; Marketingový výzkum; Avon; Market research; Marketing communication
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69069