Název:
Bloggeři a jejich význam pro marketing cestovního ruchu
Překlad názvu:
Bloggers and their significance for tourism marketing
Autoři:
Leová, Thi Huyen Trang ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem diplomové práce je analyzovat vliv informačních zdrojů na nákupní rozhodování účastníka cestovního ruchu. Zvláštní pozornost je věnována blogům. Tato práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, o které se opírá praktická část. Praktická část se zabývá konkrétními příklady marketingové komunikace skrze blogy zaměřené na cestování a analýzou vnímání těchto blogů spotřebiteli. Tato analýza vychází ze sekundárních dat a dat získaných primárním výzkumem metodou dotazníkového šetření. Výstupem práce je zhodnocení vlivu blogů na nákupní chování účastníka cestovního ruchu v přednákupní fázi.The main goal of the Master's Thesis is to analyse the influence of information sources on the travel decision process. Special focus is given to blogs. This thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part formulates basic terminology which the practical part then utilises. The practical part concerns itself with specific examples of marketing communication through travel blogs and the analysis of the consumers' perception of these blogs. This analysis stems from secondary data and data gathered through the primary research method of questionnaires. The result of the thesis is the evaluation of blog influence on travel behaviour in the pre-purchase stage.
Klíčová slova:
blog; cestovní ruch; marketingová komunikace; blog; marketing communication; tourism
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69265