Original title: Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Translated title: Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Authors: Gavrilova, Polina ; Průša, Přemysl (advisor) ; Asmalovskij, Alexandr (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2017
Language: eng
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem Bakalářské práce je definovat komerční komunikaci společnosti Red Bull GmbH na českém trhu. Teoretická část práce pomůže pochopit druhou, praktickou část. V práci bude čtenáři krok po kroku představena značka Red Bull a její skrytá identita ale také obraz v očích konzumenta. Umožněné to bude analýzou postavení společnosti na českém trhu, spolu s jejich jedinečným a originálním způsobem komunikace. Dále realizace případové studie Red Bullu se uskuteční skrz primárního výzkumu, který sloužil jako hlavní zdroj informací.
Keywords: brand identity; brand image; commercial communication; Czech Republic; energy drink; energy drink; komerční komunikaci; pověst značky; skrytá identita; Česká Republika

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/69448

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360990


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2017-08-02, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share