Original title:
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Translated title:
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Authors:
Gavrilova, Polina ; Průša, Přemysl (advisor) ; Asmalovskij, Alexandr (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
eng Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Cílem Bakalářské práce je definovat komerční komunikaci společnosti Red Bull GmbH na českém trhu. Teoretická část práce pomůže pochopit druhou, praktickou část. V práci bude čtenáři krok po kroku představena značka Red Bull a její skrytá identita ale také obraz v očích konzumenta. Umožněné to bude analýzou postavení společnosti na českém trhu, spolu s jejich jedinečným a originálním způsobem komunikace. Dále realizace případové studie Red Bullu se uskuteční skrz primárního výzkumu, který sloužil jako hlavní zdroj informací.
Keywords:
brand identity; brand image; commercial communication; Czech Republic; energy drink; energy drink; komerční komunikaci; pověst značky; skrytá identita; Česká Republika
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/69448