Název:
Vliv sociálních sítí na marketingové strategie společnosti Coca Cola v kategorii FMCG
Překlad názvu:
The influence of social networks on marketing strategies of the company Coca Cola within FMCG category
Autoři:
Nguyen Minh, Tuan ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce má za cíl zhodnotit možnosti využívání sociálních sítí firmami, konkrétně pak na příkladu společnosti Coca Coly v souvislosti s pravidelnými přísuny nových technologií, jež usnadňují jak komunikaci marketérů s cílovými skupinami, tak komunikaci mezi uživateli samotnými. V teoretické části se práce zaměří na aktuální trendy v sociálních sítích v globálním měřítku, dále jsou analyzovány nejznámější sociální sítě světa, jejich trendy i inovační prvky. Praktická část se soustředí na společnost Coca Cola, kde je uvedena případová studie vybrané úspěšné marketingové kampaně v rámci sociálních sítí. Kampaň je dále zkoumána prostřednictvím dotazníkového šetření, jenž analyzuje kromě chování uživatelů a firem na sociálních sítí především její vliv na povědomí spotřebitele v rámci těchto sítí.The thesis analyses the possible utilizations of social networks by the companies in connection with periodic supply of new technology that faciliates communication between marketters and the target groups as well as communication between the users alone. The theoretical section summarizes actual trends of social networks world-wide. The thesis also focuses on the trends and innovational elements of the world's most popular networks. The practical part concentrates on the company Coca Cola where the case study of the selected successful marketing campaign is stated within social networks. The campaign is further explored through applied research that analyses besides social network activities of commpanies and users mainly its influence on consumer awareness within the networks.
Klíčová slova:
analýza; Facebook; Instagram; Linkedin; reklama; Snapchat; sociální marketing; sociální sítě; Twitter; Youtube; Facebook; Instagram; Linkedin; research; Snapchat; Social marketing; Social networks; Youtube
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71209