Název: Plánování komunikační kampaně s ohledem na současné mediální trendy.
Překlad názvu: Planning of communication campaigns with respect to current media trends.
Autoři: Švalbová, Barbora ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Matějka, Karel (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Komunikační plánování; Marketingová komunikace; Mediální mix; Reklama; Televize; Advertising; Communication planning; Marketing communication; Media mix; Television

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71136

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-360733


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet