Název:
Plánování komunikační kampaně s ohledem na současné mediální trendy.
Překlad názvu:
Planning of communication campaigns with respect to current media trends.
Autoři:
Švalbová, Barbora ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Matějka, Karel (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je zjistit, jakou perspektivu má tradiční formát televize v plánování komunikačních kampaní velkých zadavatelů reklamy na českém trhu. Prostředkem k dosažení vytčeného cíle je analýza aktuálního mediálního mixu postavena na případové studii komunikačních kampaní společnosti Vodafone v letech 2013-2016, ve které je využito kvalitativního výzkumu ve formě expertních rozhovorů se zástupci zadavatele reklamy, komunikační a mediální agentury. Závěrem je, že tradiční formát televize má perspektivu na českém trhu, neboť jeho formát dosud není zastupitelný s ohledem na zásah cílové skupiny.The aim of this diploma thesis is to find out the future of tradition TV format in marketing mix of big advertisers in the Czech market. Future of TV format in marketing mix has been evaluated based on case study of Vodafone marketing mix between years 2013-2016 and qualitative research based on interviews with representatives of Vodafone company (advertiser), communication and media agencies. Key finding is that TV format has a perspective in the Czech market as it has been proved that its effect on target is not substitutable.
Klíčová slova:
Komunikační plánování; Marketingová komunikace; Mediální mix; Reklama; Televize; Advertising; Communication planning; Marketing communication; Media mix; Television
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/71136