Název:
Marketingové strategie svatební agentury Wedding Design
Překlad názvu:
The marketing strategy of Wedding Design agency.
Autoři:
Nováková, Tereza ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Fryčová, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií svatební agentury Wedding Design, která patří mezi nejstarší svatební agentury v České republice a je zaměřena převážně na českou klientelu. Cílem této práce je analýza stávající marketingové strategie a na základě získaných výsledků z provedených analýz návrh na možná zlepšení. Teoretická část vymezuje základní pojmy jako je marketing, marketingová strategie či marketingový mix. Druhá, praktická část, je zaměřena na charakteristiku trhu, kde agentura působí společně s analýzou vnějšího prostředí a nynější marketingové strategie firmy. Z poskytnutých výzkumů je patrné, že zájem o svatební agentury roste a na trhu se již svádí konkurenční boj, proto jsou na základě získaných poznatků v závěru práce návrhy na zlepšení marketingové strategie.Focus of this Bachellor thesis is a marketing stragegy of Wedding Design, one of the oldest wedding agency in the Czech Republic focused predominantly on a Czech client base. Goal of this thesis is to analyse the current marketing strategy and to suggest its potential improvements. The theoretical part of the thesis defines the basic concepts as marketing, marketing strategy or a marketing mix. The second practical part is focusing on characteristics of the current local market, status and impact of the external factors in the light of the current marketing strategy of the agency. From the available research results its apparent that the market demand for wedding agency services is increasing which naturally creates competition in this are. This drives the suggestions for improvements of the marketing strategy of Wedding Design presented at the end of the thesis.
Klíčová slova:
Marketing; Marketingová strategie; Marketingový mix; Svatebmí agentura; Marketing; Marketing mix; Marketing strategy; Wedding agency
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69620