Název:
Vyhodnocení investice otevření nové prodejny franšízingové maloobchodní sítě
Překlad názvu:
The evaluation of the investment of opening a new store in a franchize retail network
Autoři:
Komínová, Kamila ; Schönfeld, Jaroslav (vedoucí práce) ; Smrčka, Luboš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je posouzení ekonomické efektivnosti investice spočívající v otevření nové prodejny franšízingové maoobchodní sítě, konkrétně společnosti Tesco Franchise ČR s.r.o. Diplomová práse se skládá ze dvou hlavních částí - teoretické a analytické. Teoretická část přibližuje základní pojmy související s investiční činností, dále uvádí metody využívané ke zhodnocení investičních záměrů a v závěru popisuje prostředí maloobchodu a principy franšízingu. Úvod analytické části je věnován strategické analýze a popisu fungování fanšízingového modelu společnosti Tesco Franchise Stores ČR s.r.o. Dále se analytická část zaměřuje na konkrétní investiční záměr, který je blíže specifikován a na základě získaných informací z provedené strategické analýzy a účetní závěrky společnosti dochází k predikci očekávaných výnosů a nákladů. Analytickou část završuje vyhodnocení investičního záměru pomocí dynamických metod.The goal of this diploma thesis is to assess the economic efficiency of the investment consisting in the opening of the new franchise retail network stores, specially Tesco Franchise Stores CR s.r.o. The thesis consists of two main parts - the theoretical part and the analytical part. The theoretical part describes the basic concepts which are related to the investment activities and the methods used to evaluate the investment plans. The ending part of the thesis describes the retail environment and the principles of franchising. The beginning of the analytical parts deals with the strategic analysis and description of the franchise model of the company Tesco Franchise Stores CR s.r.o. In addition, the analytical part focus on a specific investment plan, which is further specified and predicts the expected revenues and costs based and the information obtained from strategic analysis and the financial statements of the company. The end of the analytical part deals with the evaluation of the investment plan using dynamic methods.
Klíčová slova:
Dynamické metody; Ekonomická efektivnost; Franšíza; Investice; Maloobchod; NPV; Economic efficiency; Franchising; Investment; NPV; Retail
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70539