Název:
Analýza exportních aktivit firmy UNIPAR
Překlad názvu:
Export activities analysis of UNIPAR company
Autoři:
Sonnková, Hana ; Hinčica, Vít (vedoucí práce) ; Vavrečková, Eva (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřena na firmu UNIPAR, která je jedním z předních výrobců interiérových a aromatických svíček na světě. Cílem práce je analýza exportních aktivit firmy. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř kapitol. Úvodní kapitola je zaměřena na postavení zahraničního obchodu v ekonomice ČR a na podnikání na zahraničních trzích, zejména na formy vstupu na zahraniční trhy. Druhá kapitola představuje instituce v ČR, jejichž činností je podpora mezinárodního podnikání. Tématem třetí kapitoly je seznámení se s firmou UNIPAR, s její historií, personálním zajištěním, výrobou a sortimentem. Poslední kapitola se zabývá analýzou exportních aktivit, která vychází z dat poskytnutých firmou. Závěrem je předložen návrh na oslovení nového zahraničního teritoria.The bachelor thesis is focused on UNIPAR company, which is one of the leading producers of interior and aromatic candles in the world. The aim of the thesis is analysis of export activities of UNIPAR company. The bachelor thesis is divided into four chapters. Opening chapter is focused on position of foreign commerce in Czech economy and foreign commerce business, particularly on entrance into foreign markets. Second chapter introduces Czech institutions, whose activity is promotion of international business. Topic of third chaptor is familization with the UNIPAR company, with history of the company, staffing, production and range of products. Last chapter occupies with analysis of export activities, which was set up on the basis of corporate data. In conslusion is introduced a proposal. The topic of this proposal is new export territory.
Klíčová slova:
analýza exportních aktivit; interiérové a aromatické svíčky; zahraniční teritorium; zahraniční trhy; analysis of export activities; foreign markets; foreign territory; interior and aromatic candles
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68576