Název:
Optimalizace PPC kampaně
Překlad názvu:
Optimalization of PPC campaign
Autoři:
Shul, Roman ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Veber, Jaromír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá analýzou online marketingu, především potom PPC reklamou. V práci je popsán systém AdWords, platforma od Google, na které PPC kampaně běží. V teoretické části je vysvětlena struktura a princip fungování těchto reklam. V praktické části potom nahlédneme do firmy McRAI s.r.o., která pro svou propagaci využívá právě tohoto systému. Cíle, které byly určeny pro jejich kampaň, kombinují snahu o navýšení počtu podnikatelských subjektů, které kontaktují firmu pomocí našich reklam a zvýšení počtu návštěvníků na firemní webové stránce. Na závěr je shrnuta PPC reklama jako celek. Zároveň je zde zmíněn výsledek, který jsme pomocí našich PPC kampaní dosáhli pro našeho klienta.The thesis deals with analysis of online marketing, especially PPC advertising. The AdWords system, a platform from Google on which PPC campaigns function on, is described here. The structure and the principle of how these advertisements work are explained in the theoretical part. In the practical part we look into the company McRAI s.r.o., that uses this system for their promotion. Targets, which were determined for their campaign, combine an effort to increase the number of business entities that contact the company through our advertisement and to increase the number of visitors to the company's website. At the end, the PPC advertising is summarized as a whole. There is also mentioned the result we have achieved with our PPC campaigns for our client.
Klíčová slova:
Google AdWords; online marketing; optimalizace; PPC; Google AdWords; online marketing; optimalization; PPC
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68875