Original title:
Vyhodnocení úspěšnosti komunikačního mixu muzea voskových figurín v Praze
Translated title:
Communication analysis of wax statue museum in Prague
Authors:
Mendlík, Matěj ; Hucková, Barbara (advisor) ; Švehlík, Luděk (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce se zaměřuje na marketing služeb a marketing v zábavním průmyslu. Cílem práce je zjistit, který nástroj komunikačního mixu je schopen nejvíce navýšit návštěvnost muzea voskových figurín Musée Grévin. Výstupem práce je doporučení ve formě komunikačního plánu pro nadcházející období, který bude představen managementu Musée Grévin.This thesis is focusing on marketing, mainly on marketing of services and entertainment industry. The aim is to find, which communication tool is most successful in increasing the number of visitors of Musée Grévin. Outcome of the thesis is a communication strategy recommendation that will be presented to Musée Grévin management.
Keywords:
entertainment industry; marketing; services; marketing; služba; zábavní průmysl
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/70493