Název:
Marketingová komunikace wushu
Překlad názvu:
Marketing communication in wushu
Autoři:
Vrána, Daniel ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Lorenzová, Petra (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá specifiky sportovního marketingu a marketingové komunikace sportovního wushu v České republice. Cílem práce je komparace efektivity marketingové komunikace sportovních klubů wushu. První část obsahuje charakteristiku sportovního marketingu se zaměřením na specifika marketingu v bojových uměních. V praktické části jsou popsány čtyři vybrané kluby wushu z České republiky. Následuje analýza činnosti jednotlivých klubů a jejich porovnání na základě sekundárního výzkumu. Dále je v práci provedeno vyhodnocení a analýza dotazníků na základě odpovědí žáků vybraných klubů. Výsledkem práce je analýza současného stavu marketingové komunikace, komparace marketingové komunikace vybraných škol a marketingové doporučení.Bachelor´s Thesis deals with the specifics of sports marketing and marketing communication of sport wushu in the Czech Republic. The aim of this thesis is to compare the effectiveness of marketing communication of wushu sports clubs. The first part contains a characteristic of sport marketing with a focus on the specifics of martial arts marketing. In the practical part are described four selected wushu clubs from the Czech Republic. Then follows the analysis of the activities of individual clubs and their comparison based on secondary research. Furthermore, the questionnaire is evaluated and analyzed based on the answers of the pupils of selected clubs. The result of the thesis is an analysis of the current state of marketing communication, comparison of marketing communication of selected schools and marketing recommendations.
Klíčová slova:
Bojová umění; Kung fu; Marketing; Marketingová komunikace; Sportovní marketing; Wushu; Kung fu; Marketing; Marketing communication; Martial arts; Sport marketing; Wushu
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70374