Název:
Využití HTML5 pro tvorbu 2D her
Překlad názvu:
Development of 2D games using HTML5
Autoři:
Dědek, Martin ; Ženíšek, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je zpracovat možnosti využití HTML5 pro vývoj 2D her. Práce začíná teoretickou částí, kde jsou definovány základní pojmy a představeny technologie dostupné v HTML5, které jsou pro tvorbu her využitelné. Zde se práce soustředí hlavně na element canvas a možnosti herního ovládání. Na tento teoretický úvod navazuje stručný přehled nejpoužívanějších frameworků a knihoven. Všechny poznatky jsou uvedeny v kontext v praktické částí, která se zabývá vlastním návrhem a implementací jednoduchých her. Každá hra využívá jiný postup nebo technologii, popsanou v teoretické části. Jedna z her slouží jako ukázka práce s frameworkem Phaser.The main aim of this thesis is to introduce the possibilities of using HTML5 for developing 2D games. The thesis begins with a theoretical part that defines basic concepts and technologies available in HTML5 that are applicable to game development. The main emphasis is put on the use of element canvas and on creating game controls. This theoretical introduction is followed by a brief overview of the most widely used frameworks and libraries. Everything comes into practice in the practical part of the thesis that shows design and implementation of simple games. Each game uses different principles and technologies, so that most parts of the theory are presented. One of the games serves as an example of using the Phaser framework.
Klíčová slova:
2D; canvas; DOM; hry; HTML5; JavaScript; Phaser; web; 2D; canvas; DOM; games; HTML5; JavaScript; Phaser; web
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69670