Název: Gastronomický festival jako marketingový nástroj
Překlad názvu: Gastronomic festival as a marketing tool
Autoři: Tomášková, Iveta ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: event; gastronomický cestovní ruch; gastronomický festival; event; gastronomic festival; gastronomic tourism

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69049

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-359382


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-08-02, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet